Jippie

Skulle egentligen vara ledig imorgon, men PP ringde för ett tag sen och frågade om jag kunde jobba. Behövdes tydligen mer folk än de hade beräknat på H&M =) Gynnar både mig och Jossan =)

Dagen har varit seg, men vi har haft varandra konstaterade vi. Men det knallade på, var på märkningen på övervåningen. Känner mig alltid väldigt isolerade när jag är där, men imorgon vet jag inte riktigt var jag ska vara faktiskt. Förmodligen märkningen igen. På fredag ska jag i alla fall vara på call-off, stod på listan.

Nej, nu hade jag tänkt sysselsätta mig en aning. Är väldigt sugen på att börja läsa Gregorius, men jag har ännu inte läst ut Jonas Gardells bok. Val och kval.. kör på Jenny till en början. Lika bra att avsluta något jag påbörjade. Annars kanske man börjar blanda ihop historierna och då vet jag inte riktigt vad det kan bli för intryck av böckerna...

Kommentarer
Postat av: Mikael Kokkonen

var tristan å isolde bra eller? :)

2006-12-09 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback