A long time ago

Känns som en evighet sedan jag uppdaterade min blogg. Började skriva ett inlägg förra vecka som jag aldrig la ut. Kan iförsig lika gärna göra det direkt och sedan göra en till uppdatering.

Från 5 oktober tydligen:

Har äntligen fått reda på vilken den bra låten var. Hört den i huvudet men inte lyckats komma på vilken det var.. hursomhelst, Hitack - "Say Say Say".

Var ett par dagar sedan jag uppdaterade sist märkte jag. 6 dagar för att vara specifik.. tror jag.
Har jobbat och haft mig, ingen direkt höjdare kanske att vara eventsäljare. Fredagen var hemsk, stod och jobbade 8h - själv. Det var mest psykiskt påfrestande, är inte speciellt roligt att vara där alldeles själv. Gjort är gjort kan man väl säga.
Idag är det onsdag och inte fredag.

Var i Stockholm i lördags och köpte en vinterjacka. Är riktigt nöjd med den, provade X-antal jackor innan jag bestämde mig. Svårast var att hitta en jacka som passade, fastän det var XXXS på några var de fortfarande för stora. Dagens I-lands problem förvisso, men ändå. Tillslut hittade jag en på NK som jag tyckte satt riktigt bra, för hoppas att den håller mig varm i vinter :) Blev även en härlig brun v-ringad tröja, den tycker jag riktigt bra om. Är väldigt behagligt att bara gå runt på stan ett tag, efter jag hittade jackan givetvis. Det var prioriteringen. Wonderful, wonderful, wonderful. So close to me.

Jo, har köpt både matematik C och D bok i lördags. Hittade ena på blocket och den andra på Tradera. Är ruskigt nöjd med mina fynd, var mycket billigt med tanke på vilket skick de var i. Helt nya båda två, verkar inte ens som om någon har bläddrat i dem. Bra, bra, bra :D

Veckans historia kommer hursomhelst från måndagen och tisdagen. Tjejen jag jobbade med berättade om en äldre man som alltid går runt inne i Multicenter, där vi jobbar då. Han kallas för "väskmannen" tydligen. Till saken hör att det är något som slagit slint hos honom och han går bara runt och stirrar. Det slutade med att han i måndags ställde sig på våningen över oss och bara stirrade på oss. Sedan smekte han sitt kön utanpå byxorna. Behöver knappast säga att jag helst bara vill glömma det. Usch, usch, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback