Before My Blackened Eyes

Lyssnar på Sparzanza - "Before My Blackened Eyes" för tillfället. Hörde låten häromdagen på Bandit, blir att jag lyssnar på det i bland. Har mer och mer börjat uppskatta den sortens musik, men det är inte helt fel det.

I dag är jag tröttare än vanligt, knappt sovit i natt då jag hostat väldigt mycket. Har nog varit halvt vaken och hostat, men trött är jag i alla fall. Det är konstaterat. Kände det i kroppen i dag och det var nog lika bra att en av gruppledarna på H&M ville att jag och Tina skulle vara på märkningen och märka om lite Madonna kläder. Dels för att hon tycker vi arbetar på bra men även dels för att vi vet hur det går till och vi höll på med Madonna kläderna tidigare. Hon hade estimerat att det kanske skulle ta två-tre dagar innan allt skulle vara färdigt, men vi var klara vid halv två. Vilket tempo vi haft, men ändå inte att vi arbetat i hjäl oss. Vanlig arbetstakt helt enkelt. Sen var det bara att plocka på call-off eftersom det fanns mycket listor kvar. Trots min påtagliga trötthet har det varit en bra dag, som de flesta andra =) Klagar definitivt inte, är bara glad över att jag trivs såpass som jag gör. Jag är inte 100% säker på var vi hamnar i morgon, men antingen zebra eller call-off i och med att det är löning för många i dag. Folk handlar tydligen som tokar på H&M... ;) De saknade oss på zebra i dag i alla fall. Härligt att veta att vi är uppskattade =)

Var på Ica Ekängen efter jobbet med Tina, tänkte köpa Kanjang (hostmedicin) då jag hostar som en galning på kvällarna. När jag kommer hem visar det sig att mamma också köpt en flaska Kanjang. Men nu har vi helt enkelt en flaska var. Inte mer med det. Jag hoppas att hostan försvinner illa kvickt, mycket besvärande att inte få tillräckligt med sömn på grund av hostan. Detta trots att jag går och lägger mig i någorlunda tid för att låta kroppen och huvudet vila.
Har läst ut
Idéernas Grotta också, har inte blivit av att läsa den eftersom jag inte tyckt den varit särskilt bra. Men nu är den utläst och jag kan börja med någon ny. Svårt att bestämma mig för vilken, men det kan jag ta en annan dag. Är absolut inte i skick att börja läsa mer i kväll. Nu ska jag nog sätta mig i vardagsrummet och invänta Grey's Anatomy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback