Hes

En lån arbetsdag och fröken Åkerblom är hes från allt skrikande om buffert. I princip i tre timmar har Tina och jag skrikit buffertplatser till varandra. Tär tydligen på frökens stämband. En aning hes nu på kvällen alltså, men har säkerligen gått över till morgondagen.
Dagen har dock gått väldigt fort trots att den var så lång. Mycket bra! =) Skulle nog inte orka arbeta på det här viset många dagar i sträck, tär på kroppen. Ska bli så underbart att lägga sig i sängen efter Prison Break.
Upp och hoppa i morgon 05.15, då är det bara att kliva upp och fixa i ordning sig själv och en matlåda. Hade förresten med mig några ananasringar i dag. Var riktigt gott! Längesen man åt det =)
I helhet en mycket bra dag. Gott humör och roliga incidenter =) Har för övrigt fått ett mastigt blåmärke på smalbenet efter plockvagnen. Var i princip det första jag lyckades med i morse. Har slagit i ett flertal gånger, men inget som blev som det här.

Hur tillbringade jag min söndag då? Solade på balkongen hela eftermiddagen fram tills Jimmie kom. Han bestämde sig för att överraska mig med ett besök =) Övertalade honom om att sova kvar, vilket kändes tipptopp. Jag är alltför svag för hans sällskap under natten. Älskar verkligen att sova bredvid honom!

Nej, nu ska jag nog borsta tänderna och förbereda mig för natten. Längtar efter sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback