I'm going back home..

Jag är hemma igen, för att vara mer exakt har jag varit hemma sen i går kväll. Jag och Jimmie åkte från Sidensjö vid tio snåret. Tar x-antal timmar att åka hem men nog var det skönt att vila en stund i hans säng innan det var dags för mig att ta tåget hem till Eskilstuna. Om jag skulle få bestämma skulle det inte vara en vecka mellan var gång vi ses.
Var hursomhelst enormt skönt att komma i väg om än bara för några dagar. Skönt att komma i väg just med honom ♥

Var åter tillbaka på arbetet i dag, jag är ytterst tacksam för att dagen förflutit på bästa tänkbara vis. Jag hade dock oturen att behöva köra runt med en kundvagn men det gick ändå. Var inte så hemskt som sist, gick fort som bara den ;)

Varit ute på en tur i skogen, blev många varv promenad och sen halvt med löpning i bland. Kände mig seg i kroppen, bättre pli på mig i morgon! Efter det blev det solariet, provade en ny solsäng som hade helt nya rör men det kändes inte värst mycket. Blekt!
Har Modo - Linköping på i bakgrunden, kan tänka mig att honey är väldigt glad nu. Har knappt tittat på matchen, bara sett någon sekvens. Nej, nu ska jag vara produktiv och göra lite saker. Bland annat en liten kom-i-håg lista för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback