Long day2

Nu börjar den här långa dagen lida mot sitt slut. Sitter och kikar på Prison Break och väntar på att nagellacket ska torka. Jag hoppas innerligt att morgondagen blir bättre än den dag som varit.

Blev två varv promenad och sen 1 ½ varv löpning. Ganska bra gjort måste jag säga! Är väl det enda som gått någorlunda i dag. Var och solade efter min tur i skogen och det tog ganska dåligt. Hade förväntat mig bättre effekt, men icke. Blir nog byte av solsäng i morgon, hoppas det fungerar bättre. Annars blir jag enormt besviken och arg...

Kommentarer
Postat av: Björn

Skönt att vara ledig imorgon ^^
Å du.. sluta sola så jäkla mkt.
Du får redan pepparkakorna att
känna sig bleka. Du har redan
vunnit :)))
Ha så kul på call-offen imorgon ;)

2007-04-02 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback