Lördagsunderhållning

Var meningen att jag och Jossan skulle till tatueringsmässan i Norrköping, men det blev tyvärr inte av =( Hade varit trevligt att göra något lite mer annorlunda faktiskt. Men nu är det som det är och jag sitter här och skriver.
Blir utgång i kväll i alla fall, Bosse (En annan Josefine) kommer hit och förfestar med mig. När Jenny sedan har slutat arbeta vid 21.30 är det meningen att vi ska styra vår kosa dit. Ser fram emot att se hennes nya katt Ninni aka Svante. =) Ska bli kul med en utekväll med tjejerna faktiskt, vi blir antagligen fler senare men det får man helt enkelt se. Vi har nog väldigt roligt tillsammans ändå!
Var och handlade på systemet i går efter jobbet, gick runt i vad som kändes en evighet och letade efter
Foot of Africa. Fann den bara i bag-in-box variant. Men efter många varv runt hyllorna fann jag den äntligen i flaskversion. Att det ska vara så svårt att finna det man söker? ;) Vinet är inte särskilt dyrt, men ack så smarrigt! Ska bli underbart att få avnjuta lite vitt i kväll!
Inhandlade även en ny topp men är inte säker på att jag är förtjust i den, var mer eller mindre ett impulsköp. Behövde ett nytt linne och det blev första bästa. Egentligen avskyr jag impulsköp men jag ansåg att jag inte hade tålamodet att söka vidare. Var inne på ett par ställen men hittade ingenting bättre än den jag köpte från början. Ska prova och visa Bosse sen när hon kommer, hon får vara lite smakråd åt mig. Finns några alternativ till den också, får hoppas att jag nöjer mig med något i min garderob.
Nej, nu ska jag nog röja upp en aning, måste se någorlunda ut när Bosse anländer. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback