Ovanligt

I morse vaknade fröken vid sju tiden, vilket kändes aningen suspekt på en söndag. Nog för att jag kan tänka mig att jag vaknar tidigt när jag ska till jobbet, men på en söndag. Skandal! Låg kvar i sängen i en halvtimme ungefär, men det blev inte mer sömn för min del. Var bara att kliva upp och sedan avnjuta söndagen som den var.

Jag är fortfarande hes, men jag har kommit över den pipiga och hemska fasen, nu låter jag mer sensuell om man nu kan uttrycka sig så. Kanske folk på jobbet slipper småskratta åt min röst, gillar nästan hur jag låter nu ;)
Har funderingar vilken avdelning man hamnar på i morgon, gissar på call-off i och med att det varit barnbidrag och då handlar tydligen folk som tokar, vilket explicit betyder att det är mer att plocka på jobbet. Dock hoppas jag innerligt att det blir zebra igen, det kändes lite bättre att vara där måste jag säga trots att det tär på ryggen. Jag gillar hursomhelst variation =) Det blir som det blir, inte mycket jag kan göra åt saken. Jobb som jobb.
Nu blir det nog sängen som blir nästa anhalt. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback