Playground

Tänkte lite på gårdagens inlägg, en mil är inte one mile om man tänker efter. Jag tänkte nog inte alls efter i går, tyckte det var lite passande men i efterhand helt inkorrekt. Äsch, jag får bjuda på den.

Dagen har varit superb, igen =) Kanske fylld av vårkänslor, fått lite nytt liv i mig. Plötsligt ler och skrattar jag ofta, tycker att det mesta går an och är lite roligt i alla fall.
Varit lite förföljelse i gångarna i dag igen, men det enda man kan göra är att le åt hela situationen. Call-offen är ändå ganska stort, därför tycker jag att det är ett kolossalt sammanträffande. Men som sagt, le och skratta och se det roliga i det hela.
Jag och Tina klockade Björn när han åt pannkakor, i dag förbättrade han tiden en aning faktiskt. Blev tio minuter. Jag tycker inte det räknas att jag stal lite grädde från hans tallrik. Så ohyfsat av mig, men ack så gott ;)
Lyckades förresten ha omkull en tom kartong på så vis att den slog emot min näsa. Blev nästan lite chockerad. Den bara kom!
Sammanfattning, en utomordentlig dag! Bra, bra, bra!

Blev ingen löpning i skogen i dag, tyckte att kroppen skulle få vila en aning. Däremot har jag varit och solat, var nya rör i den här sängen också och den var betydligt bättre än den jag hade i tisdags. Fyra plus av fem möjliga.
Har ishockey på i bakgrunden, hade tänkt lägga mig någorlunda tidigt men då blev det förlängning. Men när man önskar tillräckligt mycket.. ja, då avgörs det. Modo vann. Bra =) Då är det sängdags. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback