Sena nätter

Blev sent för mig i går med tanke på hur mycket jag hostade. La mig strax efter tio men somnade inte förrän klockan närmade sig tolv. En kvalificerad gissning med tanke på att klockan var halv tolv sista gången jag sneglade på den. Varmt var det också! Usch. Förhoppningsvis ska det vara aningen lättare att somna i kväll, fröken har nämligen vädrat i rummet samt städat det - grundligt.
Har varit lite seg under dagens gång, pendlande humör. Ena stunden väldigt glad andra stunden lite neråt och yr. Dock var jag glad när E kom in på call-offen i morse och sa att jag och Tina skulle vara på zebra. =) Då blev jag riktigt glad och med all sannolikhet kommer vi även vara där under morgondagen. Varit mycket snack men även mycket verkstad. Man kan prata och arbeta samtidigt, vilken simultanförmågan man besitter. Inte tagit slut på lika många tejprullar i dag heller, tråkigt nog. Men det är ju en dag i morgon också=)
Har lyssnat på Rammstein medan jag städat, Links, 2, 3, 4 och Mein Hertz Brennt. Är mycket förtjust i musiken i Mein Hertz Brennt.

Efter jobbet följde jag med Jossan hem, vi åt lite smörgåsar, drack te och pratade på som aldrig förr. Var väldigt trevligt måste jag säga =) Nej, nu ska jag ta och fixa i ordning något gott till fikat i morgon på jobbet. Fast det blir antagligen något jag vägrar stoppa i munnen, fröken äter ju inte choklad och allt som det innebär. Men likväl kan jag låta mina underbara arbetskamrater få njuta av något delikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback