Sunkissed

Precis varit och solat.. skrev i går att jag var halvt missnöjd men det är jag definitivt inte nu. Tog väldigt bra, bytte solsäng till 3:an och den var ytterst trevlig =) Så fin och solbränd nu.
Får väl tacka Björn för att han försökte vara snäll och jämföra mig med en pepparkaka ;)

Har inte hänt något utöver det vanliga. Ett litet roligt inslag var dock att en kille på jobbet sprang runt med min namnskylt ett tag. Tyckte han passade som "Mia" i dag, han verkade också rätt nöjd.
Har sprungit runt på call-offen i dag också, vagnen med mitt namn från i går stod kvar åt mig =) Får se om jag lyckas med samma bedrift i morgon, att finna den vagnen alltså. Jag och Tina brukar alltid vara först in efter morgonmötet med Jossan hack i häl också ;) Därav att vi oftast slipper de usla kundvagnarna.

Ska strax börja packa en aning, åker ju till Stockholm i morgon eftersom jag och honey ska på teater på kvällen. Vi ska se
Dödsdansen på Dramaten och det ser jag verkligen fram emot. Jag som är lite fascinerad av Strindberg och allt. Ska ha på mig Madonna-klänningen från H&M också, blir premiär användning. Tillsammans med mina nyaste skor som jag dock har använt en eller två gånger när jag varit med Jimmie på visningar.
Ska åka lite tidigare från jobbet i morgon, närmare bestämt 14.30. Måste hinna med 15.04 tåget för att hinna göra mig presentabel till teatern. Blir en halvstressig dag, men det är bara att bita i det sura äpplet.
På torsdag bär det emellertid av till Lilla Cider som jag kallar det. Heter egentligen Sidensjö, ligger ett par mil utanför Örnsköldsvik om jag inte missminner mig. Tror att vi ska försöka komma i väg efter lunch för att hinna innan det blir mycket trafik och mörkt ute. Vi ska nog stanna på den där vägkrogen och äta som vi gjorde sist. Var ruskigt god mat där =) Jag vet ju en som är förälskad i deras bearnaisesås.. ;)

I kväll är det Desperate Housewives också. Kommer missa Grey's Anatomy i morgon kväll men får försöka se reprisen, när den nu är. Får ta och kolla upp det. Jag föredrar att gå på teater med Jimmie, det är inte något man gör varje vecka precis.

Nej, nu ska jag nog skriva en lista över vad som ska följa med mig över påsk. Även ladda diverse elektriska apparater som behövs. Åh, måste förresten även beställa en tågbiljett. Direkt...! *hämtar kortet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback