Zebra

I dag har jag och Tina fått underhålla oss med något annorlunda, om man bortser från den korta stunden på morgonen när vi körde inlägg. Vi hade nämligen missat att vi skulle vara på Zebra i och med att det stod på den stora tavlan för de ordinarie på H&M. Då hade de lagt till oss två där. Aren't we just so special? ;)
Var trevligt att göra något annat än att bara plocka kläder, vi har lyft och sorterat kartonger hela dagen. Kört med palldragare och kniven har varit framme vid flertal tillfällen. Är inte säker på att vi ska vara där även i morgon fastän det skulle vara aktivitet där. Men tar med den ändå. Hoppas på att det blir zebra i morgon också.

Har precis duschat, är lite senare än vad jag brukar vara. Vid den här tiden brukar det vara nästa sängdags.
Ajabaja på mig. Ska väl försöka snabba på hela min process då jag vill i säng fort som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback