And...

Var gott med lunch, fröken beställde pannkakor =) Haha, blev så sugen på det när jag såg det på a la carte menyn. Couldn't help myself;) Var riktigt mumsigt. Jimmie, den lille rackaren tog havsabborre. Tyckte pannkakan lockade mer =)

Tog 15.50-tåget hem. Var rätt mycket folk, jag som har svårt att skiljas från mina väskor envisades med att ha dem i famnen. Lite trångt för min del, men i och med att det var rätt kyligt ute fick de fungera som element. Ingen skada skedd ;) Försökte läsa lite på tåget men tankarna vandrade i väg åt alla möjliga håll.
När jag väl skulle cykla hem från tågstationen började den regna, typiskt! Var skönt att väl komma innanför dörren även om det hade varit trevligare att vara hos Jimmie.

I morgon är det H&M som gäller, ska försöka cykla hemifrån kanske 06.20. Tar dryga halvtimmen ut dit.
Ska ta och ge mig nu, ringa och säga godnatt till herrn. Måste försöka vara pigg och glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback