Apples

Jag får ont i magen av äpplen! =(
Har haft en inre debatt vare sig jag bör eller inte bör, ta mig en runda i skogen. Den hurtiga sidan vann. Tänkte bege mig ut om en stund. Känner verkligen inte för det, men jag kommer vara väldigt nöjd med mig själv när jag väl kommit tillbaka.
Blir en sväng till solariet också. Det är lite av en "gör-mig-fräsch"- dag. En gnutta...

Gått undan på jobbet, fastän jag känt mig lite neråt. Vaknade dock till innan lunch någon gång. Plockat på och allt det där som jag brukar göra =)
Var hursomhelst väldigt kallt i morse när jag cykla, cirka 6 grader. Burr säger Mia! Skippar shortsen och linnet i skogen i dag också, kommer frysa annars. Men efter en stund kommer jag säkerligen dra ner dragkedjan... men men. Nu ska jag bege mig =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback