Blank

Ingen speciell rubrik i dag.
Varit på liggande fördelning i dag, malt på med hur många kartonger som helst. Runt, runt, runt. Blev lite snurrig efter ett tag. En sådär dag måste jag säga. Bara sådär.

Skönt att komma hem, bara suttit i soffan. Läst lite från och till, tittat på TV. Inte orkat något. Så trött och ont i huvudet. Tänkte gå och lägga mig alldeles strax. Känner mig inte alltför spännande för tillfället.

Ska hursomhelst ta bussen ut till H&M i morgon bitti. 06.22 går den från tågstationen. Tänkte lämna cykeln där och sen ta bussen. Blir nog att jag åker med Gabrielle ner på stan efter jobbet och då släpper hon nog av mig rätt nära stationen. Jag och Jenny har planer på att ta 17.04 tåget tillsammans till Stockholm =)
Jag ska för övrigt möta min mor innan jag tar tåget för att göra ett utbyte. Hon tar mina jobbkläder och skor + matlåda. Jag tar det jag behöver i Stockholm. Kände mig inte särskilt motiverad att ta med mig det till H&M.. för att inte nämna, att ta med sig jobbkläder m.m till Stockholm. You get the point.

Nu blir det nattinatt samtal till Jimmie och sen en härligt avslappnad och trött Mia i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback