Blinkers, bättre än tankeläsning!

Helt klart! Nu vet jag inte hur mycket jag tål slänga ur mig om dagens bilister eftersom jag själv inte innehar körkort. Men sannerligen verkar det svårt att använda blinkers. Men snälla, de i bilen bakom dig och runt omkring dig kan med all sannolikhet inte läsa dina tankar! För Guds skull, använd blinkers! De finns i varje bil utav en anledning, us it! GRRRR!

Anyway. Hoppades som sagt på uppehåll tills jag hade kommit fram till t-banan i Alvik. Nicht! Började falla få, men stora droppar efter att jag hade varit nere i torkrummet och tömt avfuktaren. Gick bra att ta sig hem på alla möjliga sätt och vis, om man visserligen bortser från att mina elektriska apparater gave up on me. Jag hade förvisso glömt laddare till både mobilen och mp3 hemma. Silly me.  Som tur var hade jag
Danteklubben med mig till Stockholm, därav att jag hade lite underhållning på tåget.

Var skönt med en liten cykeltur till PP kontoret. Ms E och jag samtalade en aning om jobb och om papper hon skrev under. Hon visste inte hur det skulle bli med jobb den här veckan. Efter det cyklade jag till Växtriket som ligger i närheten. Eftersom jag skulle till mormor och äta mat och umgås tänkte jag att jag kunde köpa en fin blomma till henne. Glad blev hon hursomhelst =) När jag precis hade parkerat min cykel utanför mormor ringde de från PP och undrade om jag ville arbeta i morgon och på fredag. Givetvis tackade jag ja. Skönt att få göra något produktivt! =)
Mormor och jag mumsade i oss fiskgratäng. Like fish =) Tror vi satt och pratade om allt möjligt i säkert två timmar. Var mycket trevligt =)

Varit i väg en sväng och solat också. Skönt, skönt!
Ska nog ta och sätta mig ner och läsa en aning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback