Burn

Smart som jag är var jag ju tvungen att smaka på såsen i går, tänkte inte riktigt så långt som att den kunde vara kokhet. So I burned my tongue. Klant! Känns konstigt i dag hursomhelst.

Är lite nervös inför dagens uppdrag/upptäckt. Jag blir alltid aningen ängslig när jag inte riktigt vet var jag ska. Kommit fram till att jag ska hoppa av vid Odenplan, sen ta antingen buss 40 eller 70 mot universitetet. Får hoppas på det bästa.
Väntar även samtal från the Boss för att få veta om det blir något jobb, samt då boka in ett möte. Hon skulle ju nämligen skriva under några papper som ska till Arbetsförmedlingen.

Får se vad man ska äta i dag sen, Jimmie fick med sig det som blev över från i går i en matlåda. Han tänkte äta det innan han har sina visningar i kväll.
Nej, om man kanske smått skulle påbörja att göra sig i ordning. Måste titta vädret på Aftonbladets hemsida också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback