Exhausted

Känns som om jag använt mig av den här rubriken förut... må hända. Jag är ofta på det humöret... ja, väldigt trött alltså.
Gick bra att träna, regnet valde att skölja av mig en aning när jag nästan hade sprungit klart. Tack.. var förstås inte kallt nog redan innan. Blev shorts och en collegetröja. Alldeles lagom skulle jag våga påstå. Solariet, toppen. Men inte tillräckligt varmt. Nu är Mia bara trött, trött, trött.

Och Jenny håller på med liknelser till Gaston i Skönheten & Odjuret. Vi spelar på låg, Disney-nivå.
Believe me, you don't want to know. Sometimes, I'm not even sure I want to know.

Nu närmar det sig. Äntligen... nattinatt!

Kommentarer
Postat av: nennie

Haha. Nu ska du inte vara sådär, likheten är slående, det måste till & med du erkänna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback