Goal

Det känns väl som att jag egentligen inte behöver nämna att jag varit ute i skogen i dag också sprungit. Trodde jag skulle vara långsammare än i lördags, men icke. Kände mig mer trött och sådär, men ändå blev det samma tid som i lördags. Möjligen inte på sekunden - för riktigt så mycket visar inte klockan på min mp3-spelare.
Blev solariet efter det =) På hemvägen stötte jag på Ewe, vi stod och pratade lite grann om en massa =)

Ganska skönt att mor jobbar 12-21 i dag. Väldigt härligt att ha lägenheten för sig själv, känns mycket rofyllt.
Känner inte för att göra särskilt mycket, även om jag verkligen vill att det ska bli torsdag. Aningen rastlös, men att jobba lite kanske sätter fart på mig igen.
I morgon ska jag nog ta cykeln ner på stan och kika på skorna jag såg på DinSko. Sen eventuellt cykla ut till PPs kontor och ha en diskussionen med chefen. Hon lovade hjälpa mig med lite papper som jag fått hem. Snällt!
Lite ärenden helt enkelt. Men givetvis blir det en runda i skogen innan jag ens tänker fundera på att åka i väg på diverse. Hoppas även på att paketet från Gymgrossisten ska komma fram snart. Stod att det var en beräknad leverans mellan den 13 - 15 augusti. Hoppas det kommer i morgon hursomhelst! =)

Nej, jag ska nog duscha nu innan CSI börjar vid 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback