Iron woman

Tar en paus i strykandet. Hittade massa rena skjortor i stolen på Jimmies sida och i brist på annat att göra bestämde jag mig för att börja stryka. Har strykt kanske fyra skjortor hittills och jag kan enbart konstatera att det är MYCKET enklare att stryka mina skjortor. Kan ha något att göra med skillnaden i storlek =P Mer tyg att hålla reda på när det gäller hans skjortor. Ännu ett av mina stora I-landsproblem. Något produktivt måste jag underhålla mig med, speciellt med tanke på att jag är en sådan sömntuta. Somnade i soffan i går och bestämde mig snabbt för att förflytta mig till sovrummet. Elva timmar senare vaknar jag och ser att Jimmie är på väg till jobbet. Skandal! Egentligen tycker jag om att sova, men samtidigt känns det som om halva dagen är förbi när jag stiger upp så sent. Det är dock ingenting man funderar på när man lite lätt vaknar när klockan ringer. Det är bara när jag vet att jag VERKLIGEN måste kliva upp.
Nej, nu ska jag slå över till TV6 och titta på Formel 1. Ska nog ringa till mormor också och påminna henne om att det är race i dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback