Just My Luck

Varit sjukt kvavt och fuktigt på call-offen i dag. Trodde jag allvarligt skulle tuppa av ett par gånger. Syrefattigt att det bara skriker om det. Jag skulle egentligen dela ut kläder på liggande, men jag och G bytte. Har plockat herr- och underkläder nästan hela dagen. Morgondagen var alldeles för seg, dels för att jag var trött men även dels för att jag knappt kände att jag fick luft. Allting blev bättre och bättre, utom luften då =P Jag och G har haft frispel och skrattat så mycket det bara går i princip. Bara "härjat" hela dagen, har dock jobbat på som vanligt. Jag har turen att kunna göra flera saker samtidigt. =) En kul dag i slutändan ändå.
Hann med 18.04 tåget också, hade GOTT om tid på mig dessutom. Nästan att det är skandalöst. Mor och jag tror att det eventuellt kan vara fjolårets cykelolycka som fått lite verkan på mig. Slog i ansiktet/huvudet rätt hårt tror jag. Innan har jag alltid haft svårt att passa tider, men inte nu längre. Oftast i alla fall =D

I dag kom lönen också.. Jimmie och jag ska ner på stan i morgon och se om jag hittar något kul. Vill som sagt prova den där skjorta från MQ igen, samt dra med herrn till Tommy Hilfiger. Kommer säkert sluta med ett par nya jeans... de är ju för härliga och snygga. Känns som om de sitter så bra också!

Som det ser ut just nu kommer jag inte arbeta något nästa vecka =( Trist! Men man vet aldrig med H&M, de kan helt plötsligt ändra sig. Den här gången har jag med mig laddaren till mobilen, sist jag var här hos Jimmie hade jag vackert lämnat laddaren på skrivbordet. Icke denna gång. Nu ligger den fint ihoprullad i väskan =)

Nej, om man kanske skulle underhålla sig någorlunda medan Jimmie är hos Nisse och lyfter ur dragracemotorn ur motorcykeln. Får se hur lång tid det tar, förhoppningsvis inte alltför lång tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback