Krångel

Åh, sådan dag det har varit!
Gått långsamt på jobbet - men nu är det helg! =)
Fick skjuts från H&M till Sveaplan, slapp gå den hemska raksträckan. Då ringde jag mamma och hon bad mig köpa Aftonbladet. I kiosken på Sveaplan måste man ta en nummerlapp för att betjänas. Nu kommer jag till saken, de var fyra stycken som jobbade. Så långsamt! Jag tror jag väntade 10minuter innan jag fick ge fram min tia för att betala tidningen. Skandal! Då var det endast några nummer före.
Sedan upptäcker jag att det inte kommer någon riktigt bild på mobiltelefonen. Varit så innan också, men bara en kort sekund. Nu höll det i sig länge.. länge. Promenerade till min cykel och sedan begav jag mig ner på stan - till the Phone House. Skulle kosta runt tusenlappen att fixa det, men eftersom jag har lite bilder och dylikt ville jag kopiera över dessa till datorn. Väl hemma letar jag reda på kabeln till datorn och när jag anslutit den till telefonen blir skärmen normal igen. I bland undrar man vem eller vad som jävlas med en.
En stund senare la internet av... *suck* Bokade soltid då och cyklade ner till solariet. Nu är jag hemma igen och allting fungerar - än så länge. *peppar peppar*

I kväll ska jag bara ta det lugnt, är så hemskt trött och det värker i kroppen. Blir utgång i morgon med tjejerna i stället. Då har man hunnit vila upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback