Lady in red

Målade mina naglar helt röda tidigare i kväll. Blev rätt fint måste jag säga =)
Dagen på jobbet har varit bra, gick undan rätt kvickt. Men det var riktigt kallt att cykla i morse, tror jag blev lite väl kall om halsen för jag har gått runt med lte halsont i dag =/
Efter jobbet blev det att jag cykla hem till Jenny och hon tränade på mig. Ja, hon ska ju utbilda sig till makeup-artist och snäll som jag är ställer jag upp som offer. Ursäkta, jag menar provdocka ;)
Blev jättefint! Riktigt imponerad!

Men mer har jag inte orkat med, varit så fruktansvärt trött. Gick och la mig någorlunda i går men somnade inte förrän vid ett tiden. Inte många timmars sömn med andra ord, tyvärr. Tänkte att jag skulle lägga mig snart, men jag väntar tills Jimmie ringt efter hans hockeyträning.


                                             

Kommentarer
Postat av: nennie

Hohooo, vad glad jag blir att du blev nöjd =) Blev riktigt nöjd jag också =) Hoppas det blir lika bra, om inte bättre på måndag!

Postat av: emily

mia du har tappat jattemycket i vikt! hoppas du mar bra i alla fall:) Forsokte skicka sms pa din fodelsedag, men fick inget svar sa jag hoppas att du tar hand om dig:)

2007-10-08 @ 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback