Looking back

När jag vänder mig om ser jag min säng. Minst sagt inbjudande. *suck*
Behöver väl därför inte kanske säga att jag är trött, men det tål att upprepas. - Jag är trött.
Kunde dock somna ganska direkt, vilket var underbart! =)

Läste lite nyheter på Kanal 5s text-tv. Smålog en aning när jag läste en artikel om vinterkräksjukan. Kändes som en aningen suspekt uttalande.. men men.. =)

"..... - Laboratorieresultat från Göteborg visar att viruset inte är av de vanliga, kända sjukhusstammarna. Det är lite spännande, säger Hedlund"
Aftonbladet

"Lite spännande". Skulle själv inte referera till vinterkräksjukan som spännande. Men han tycker nog om sitt jobb och gillar när kommer något annorlunda. Men ändå... "spännande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback