Starting

Början på en ny vecka.
Ville egentligen åka till Stockholm i går eftermiddag, men i och med att jag skulle ha möte med en av cheferna på PP stannade jag hemma till i dag. Tyvärr blev det inget möte, vilket känns lite sisådär eftersom det var enda anledning att jag inte åkte. Men nu är jag här, tog 15.04 tåget. Var riktigt trött i morse men jag förmådde mig själv att ta mig ut i skogen ändå. Trodde att jag kanske skulle vara lite långsammare, men det var på liknande varvtider som förra veckan.

Gick på stan en stund efter jag anlände, fann en enormt fin skjorta på MQ  men känner mig lite osäker. Får ta och tvinga Jimmie till någon av MQ butikerna här i Stockholm nu på lördag. Behöver nog lite råd =)
Ska snart ta och göra spaghetti och köttfärssås, ska vara färdigt när herrn kommer tillbaka från sina visningar. Får se om jag också känner mig hungrig sen, åt mat innan jag åkte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback