Störa sig på

Moral är bra. Men varför ska man engagera sig i att säga åt andra människor som man absolut inte känner. Tycker man kan sköta sig själv, jag vet vad jag vill och vad jag inte vill. Stör mig så otroligt på människor som inte kan låta andra få leva sitt liv. Egentligen är jag lite sur på mig själv för att jag ens låter mig irriteras av en sådan människa.

Jag antar att jag är lite uttråkad och behöver låta mig fyllas av något. Redan varit ute och sprungit en timme i regnet, i morse. Sedan cyklat till solariet.. what to do now?
Undrar om man kanske ska ta sig en till runda? Kanske inte nyttigt att ta i för mycket?

Kom hem från Stockholm i går på eftermiddagen i och med att jag hade bokat massagetid på Carino spa. Fick ett presentkort av tjejerna förra året när jag fyllde år och det skulle gå ut förra månaden. Fick det förlängt en månad om jag bokade en tid. Lika bra att använda det, kan inte bara låta det gå mig ur händerna. Var riktigt underbart att få massage. =)
Firade även mormor i går. Fyller 85år på lördag. Ville fira henne nu när jag ändå var hemma, var meningen att jag skulle åka tillbaka till Stockholm i dag. Men det blir inte på det viset. Kan vara skönt att få vara hemma lite också. Var ett tag sedan sist, lång tid för mammagrisen.

Har lagt in bilderna från resan på datorn, en del riktigt fina bilder! Andra är... mindre fina om man uttrycker sig på det sättet =)

Kommentarer
Postat av: Runesjö

Träningsnarkoman! Men tränar du lika mycket som killarna i Arsenal? Kolla in länken =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback