Time

Ska snart göra mig i ordning, hade tänkt ta 12.55 tåget hem. Natten till i går, klockan ett kommer Jenny på att hon behöver en hårmodell =P Var bara att snabbt kasta sig i säng och försöka sova. Somnade i för sig inte förrän kl 4 och det blev inte alltför många timmars sömn. Var egentligen tänkt att jag skulle ut och springa halv sju men i och med att sömnen inföll så sent lät jag bli och sov en timme till. Kände att det var behövligt!
Jimmie hjälpte mig lite med vägbeskrivningen från Odenplan till MISTs lokaler. Var inte svårt att hitta, men det är inte lätt när man inte vet vilken gata man ska gå på. Var EXTREMT skönt när hon höll på med mitt hår! Toppen! Duktig Jenny! Hon jobbade på bra med mitt dumma mjuka hår som är alldeiles omöjligt =)
Efter några timmar där åkte vi ner på stan och gick runt lite. Hade redan planerat att äta på Jensen's, bar av dit direkt!

Underbara Jimmie kom hem lite tidigare i går, vilket gjorde mig fantastiskt glad! Åkte i väg till Kista lite senare, jag provad een massa jackor men ingen som riktigt passade bra. Jimmie däremot köpte nya skor till jobbet och lite annat. Jag som var så sugen på att köpa något fann ingenting som föll mig riktigt i smaken. Jo, en rosa collagetröja, men jag tyckte den var lite väl dyr i och med att jag kände mig på ett jag-måste-köpa-något humör och då ska man nog inte göra några dyrare inköp. Borde ha gått till Stadium egentligen eftersom jag har ett presentkort där. Kan man ha sådan tur att tröjan finns där? Maybe.

Har sovit riktigt gott i natt, kände mig riktigt utvilad i morse. Fast jag är lite trött nu igen, behöver nog lite frisk luft. Har tänkt att bege mig ut i skogen när jag kommit hem =)
Nej, nu ska jag öppna balkongdörren, göra mig i ordning och plocka ihop mina saker=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback