Twist

Har arbetat i dag, blandade känslor må jag säga. Började på liggande och fördelade kläder, lite segt må jag säga. Sen kom en av gruppledarna lite senare och frågade om jag ville gå över till call-off. Yes please!
Gått runt där och plockat kläder, i min egna lilla värld. Myyycket bättre där! Småpratat en aning och skrattat, what I usually do =)
Fick skjuts en bit hemåt av en tjej på jobbet också - hur snällt som helst! =)


En av våra arbetskompisar, vän skulle jag vilja säga, bara försvann från jobbet. Ingen som fått tag i henne eller vet någonting. Man blir ju orolig! Jag har ringt ett flertal gånger till henne under dagen, men inget svar... =/


R var förbi och hämtade sina saker från Gymgrossisten som vi beställde samtidigt också. Efter det blev det en runda i skogen. Var aningen segt i början, men sen kom man igång vilket alltid är lika härligt!


Måste komma på hur jag ska göra i morgon. Ska jag cykla till jobbet och ta med mig allt jag vill ha med mig till Sthlm och sen cykla som en tok till tåget? Eller, ska jag åka med T i morgon bitti och hoppas på att jag får skjuts en bit på vägen för att sedan göra mig i ordning hemma och SEN ta tåget till Sthlm. Jag tror nog att jag ska slå en pling till SOS I-landsproblemsakuten Jimmie för att få lite klarhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback