Waiting

Ganska dumt av mig och inte välja att stressa en aning. Skulle ha hunnit ta 10.55 tåget men trodde jag skulle fått stressa för mycket. Hade nog inte varit på det viset, men men... too late. Ska iaf ta 11.55 tåget hem, ska ut till PP kontoret och träffa ms E kl 14. Hon ska skriva under lite papper åt mig, som jag duktig nog inte har med mig. Får cykla hem först för att hämta det och sen ut dit. Blir en rejäl cykeltur!

Verkar förresten aningen kyligt ute, fast jag är förstås lite frusen av mig.
Blir ingen skola för mig den här terminen iaf, försökte i stället hitta lite jobb som jag kunde söka. Fann inte alltför mycket som jag skulle kunna anses kvalificerad för. Jimmie har lovat hjälpa mig med mitt CV. Förhoppningsvis ska han kanske kunna göra det i kväll fastän jag inte är här med honom. Det är därför internet och telefoner är så bra =)

Åh, snälla, uppehåll tills jag kommit till tunnelbanan! No rain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback