Back

Skrev ett inlägg nyss, men kom emot någon knapp. Den bärbara datorn är lite dum, ibland hoppar den till mitten av meningen och skapar kaos.
Kom tillbaka till Stockholm natten till söndagen. Jag sov större delen av resan hem, men däremot var jag vaken nästan hela resan dit upp. Kanske slumrade till en kvart eller så. Vi stannade i närheten av Gävle och åt lite. Var härligt att få i sig lite mat då. Det var synd att det var mörkt ute när vi åkte, hade varit roligt att se naturen och liknande. Sedan var det rätt jobbigt, för det yrde snö när lastbilarna låg framför. Var dålig sikt, är bara glad att det var Jimmie som körde och inte jag. Inte för att jag har körkort, men ändå =)

Naturens skönhet fick visa sig en aning när vi åkte in till Örnsköldsvik och sådär. Vi strosade runt en aning, men fröken Åkerblom köpte bara nagellack och nu sitter jag här med rosa naglar.

Igår var vi och såg Finland möta Sverige i Globen, nu blev resultaten inte som jag hade önskat. Men matchen var inte så bra som jag hade förväntat mig, men det var rätt roligt ändå. Råkade gå fel en gång också, tog en stund innan jag hittade till min plats igen.

Vad ska fröken hitta på idag då? Jo, jag ska leka produktiv. Ska diska och städa, sedan ta mig en promenad ner till målaributiken och hämta en färgkarta över vita färger. En duktig Mia alltså. Nej, nu ska jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback