Bad-bad-bad.

Fy på mig som inte har uppdaterat på ett par dagar.
Jag är lite skandalös för tillfället, har handboll på i bakgrunden på Tv. Jag som avskyr handboll, men mot mina inre principer måste jag tyvärr erkänna att det var lite småtrevligt. Jag bara undrar vad som kommer härnäst när det börjar på det här viset......

Hursomhelst, var på intervju i torsdags förmiddag. Fick skjuts ut till Skärholmen av Jimmie, så snällt av honom :) Gick ganska bra, var endast där en liten stund. Var den andra intervjun på Clas Ohlsons, de hade inte speciellt mycket att fråga. De skulle höra av sig nästa vecka, får se vad de säger då =)
När jag åkte därifrån insåg jag att jag hade glömt nyckeln hem till Jimmie, var bara för honom att komma och öppna =)
Hämtade hans skor från skomakaren också, fick mina skor fixade alldeles gratis också. Hade fått massa saltmärken på dem, skönt att de är fina igen.
Annars har det inte hänt så mycket, vi var på IKEA igår. Hemskt mycket folk! Blev nästan galen.. pillrade lite i hans lägenhet igår kväll och sen spelade vi lite tv-spel. Var längesen jag spelade sist, var rätt trevligt.

Målade lite tidigare idag, maskerade väldigt fint kring fönstret. När Jimmie kommer tillbaka från sitt arbetsärende ska vi käka och sedan ordna lite mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback