Härligt kvällspass

Måste faktiskt säga att det var skönare på något vis att arbeta kväll. Var mycket lugnare på kvällen, alltså färre människor vilket gjorde att man blev mer effektiv. Har mest gått och plockat kläder på call-offen, med undantag att det var meningen att vi skulle vara på zebran eller vad de nu kallar det. Men de låg efter på plocken och då fick vi bege oss dit. De sista två timmarna gick man igenom gångarna och fixade i ordning, la ut nya kartonger med plagg och vad det nu var i dem. Tyckte det var ett plus i kanten att Jossan jobbade också, men mitt nya goda humör gör verkligen allting mycket bättre. Det är som om allting blivit ljusare, finare och bättre.
Även om det känns underbart att åter vara hemma, trivs jag rätt bra ute på H&M lagret. Tror det gjorde susen att jag tränade innan jag åkte till jobbet, satte i gång mitt system.

Har även beställt klipptid till morgondagen, innan jobbet alltså. Börjar som jag tidigare nämnt, klockan 16 och arbetar fram till 22. Ska fortsätta lyssna på musik och bara ta det lugnt en stund. Avnjuta en varm croissant med honung på också.

Dagens låt: Scissor Sisters - "She's my man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback