Home Again

Då var man hemma i Eskilstuna igen, de ringde från PP i eftermiddags och frågade om jag kunde jobba onsdag, torsdag och fredag. Of course! Tog tåget hem och voila, här är jag =)
Ska åka tillbaka till Stockholm efter jobbet, blir att göra sig iordning där innan vi ska ut att äta. Har varit fram och tillbaka i mina tankar om det, men i slutändan blir det bättre om jag fixar mig där. Annars blir det bara hafs här hemma för att jag har bråttom till tåget.

Har precis anmält mig till högskoleprovet, skönt, då var det överstökat. Även köpt tågbiljetterna för morgondagen, åker som sagt precis efter jobbet med alla saker i väskan och åker hem med sista tåget. Jimmie övertygade mig om att det är bättre att jag åker på kvällen istället för att gå upp sådär hemskt tidigt på torsdag morgon. Blir ingen fulländad Alla Hjärtans Dag, men det får vi ta igen sen =) Ska hursomhelst bli väldigt roligt att gå ut och äta. Förhoppningsvis gillar han presenten som jag lämnade inne i sovrummet. Har även en extra liten överraskning till honom.... =)

Börjat få smått ont i halsen igen, känns oroväckande. Ingen lust att bli sjuk igen, hoppas att jag bara är en aning inbillningssjuk. Nu kanske det är dags att börja tänka på sängen, brukar ta en stund innan det faktiskt sker något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback