Hurts, oh it hurts.

Har ont i fötterna, ont utan dess like. Hade ont redan när jag vaknade, är från igår. Men lyckades ta mig igenom dagen ändå. En massage skulle inte sitta fel. Var väl inte det bästa att jobba när man är lte småsjuk. Har varit mest varit på liggande, gått runt med kartonger och lagt i backar osv.

Vaknade inatt vid halv fem och trodde det var dags att stiga upp, var lättad då jag insåg att jag hade en timme kvar innan det var dags för det.

Skulle åkt buss hem igår, men jag skulle ha fått vänta en halvtimme. Kunde jag lika gärna gå, trevligt nog åkte en kille från jobbet förbi och erbjöd mig skjuts ner på stan. Då gick jag och solade innan jag gick vidare hem. Gick och la mig rätt tidigt, tidigt för att vara mig iallafall. Fick inte så mycket sömn natten innan eftersom jag kom hem lite sent.

I kväll ska jag bara ta det lugnt, se på Lets Dance och humorprogrammet som jag aldrig kan minnas namnet på. Har inte alltför mycket energi att röra mig med idag. Blir nog att lägga sig någorlunda tidigt idag också, men man vet aldrig med mig.
Ska ta bort det röda nagellacket jag målade på för Alla Hjärtans Dag också, vill nog ha något mer neutralt när det inte finns någon anledning att krydda till det. Nej, nu blir det duschen för min del. Har smällt middagen lagom mycket nu, vilket gör det dags för dusch =)

Kommentarer
Postat av: ja

Hjälp! (heter programmet...vilket du säkert redan vet nu)

2007-02-17 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback