Mångfald

Skulle uppdaterat i går men det gick inte att logga in på bloggen tyvärr. Minns inte riktigt vad jag hade tänkt att skriva men jag antar att det på ett eller ett annat sätt kommer fram.

Är inte lika trött som jag brukar vara efter jobbet, är mer eller mindre full av energi. Hade tänkt att träna om ett tag, gjorde det i går också och jag kände en markant skillnad redan efter en dag. Det jag menar är att jag på något sätt känner mig piggare och mer sugen att träna när jag väl tog första steget att börja igen. Nog för att jag går en del på jobbet, men det är inte riktigt som träning för mig.

Har haft turen att få jobba på call-offen de två senaste dagarna, gillar det mer eftersom man får vara en aning mer anonym. Tiden går dessutom mycket fortare där och det kan man knappast klaga på. Har haft en riktigt underbart bra dag, humöret har varit på topp =) Dock skulle jag klarat mig utan att skvätta saften ur tomaten på en killes tröja, var ingen höjdare att bli skrämd i en av gångarna heller.

Fick reda på att jag ska jobba resten av veckan, i morgon blir det 13-22, torsdag och fredag 16-22. Lite annorlunda arbetstider för min del, men kan lika gärna prova på det och se hur det känns. Får se om jag går och solar någon förmiddag innan jobbet, var och solade i går också. Så härligt!

Ska försöka få en klipptid till antingen torsdag eller fredag. Är verkligen i behov av en klippning!


På fredag kommer Jimmie och hämtar mig från H&M, ska bli lovely att få se honom igen. Det här med att man är i från varandra på veckorna kanske är bra egentligen. Man saknar varandra mer och kanske leder det till mer uppskattning? Kanske inte kan funka på det viset i all evighet, men hur som helst ska det bli underbart på fredag! Skulle tagit tåget till Stockholm efter jobbet, men sista tåget går 22.04 och jag kan inte tänka mig att jag skulle hinna till stationen på fyra minuter. Aldrig!


I morgon blir det extra roligt på jobbet då Jossan också ska jobba. Var hemma hos henne i dag, i den nya lägenheten. Känns som en evighet sen jag träffade henne sist. Blev bara glad att hon också får chansen att arbeta där igen. Har saknat att gå runt och diskutera med henne och sådär på arbetet. Härligt!


Måste förresten erkänna att jag är ganska förtjust i Dannys låt "Tokyo". Har gått runt hela dagen på lagret och väntat på att den skulle spelas. Men icke, inte vad jag hört i alla fall. Man hör nämligen inte radion överallt, i vissa gångar hör man ingenting alls av den. Skulle väl vara min tur att jag varit i en sådan gång vid det tillfälle då den spelats i så fall. Nu får det räcka för det här tillfället, får se om det uppdateras en gång till i kväll innan det är dags att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback