Missed it

Missade större delen av Hjälp! i fredags men såg slutet av reprisen i dag. Vet inte varför men jag tyckte om när han slog sönder bilen av någon särskild anledning.

Har tittat på Rockstar på TV6 idag, är som en häftigare version av Idol. Har inte följt det men nu när jag sett några avsnitt på slutet vill jag se vem som vinner. Såg aldrig på Idol när det gick, är inte direkt något för mig. Har dessutom inte kommit något utav större vikt i kväll, det skulle i sådana fall vara sammanfattningen av rallyt i Norge. Känt mig rätt uttråkad men ändå inte funnit något roligt att göra. Ska bli skönt när jag är helt återställd och kan träna. Har verkligen en eld som brinner inom mig nu, måste få vara aktiv och röra mig. Har redan ett par träningsskor hemma hos Jimmie, måste minnas att få med mig mina träningsbyxor och tröja. Går inte direkt att röra sig ute med hans, skiljer ett par storlekar ;) Lika bra är väl det =) Tänkte köpa semlor från konditoriet i Bromma på tisdag, det är det enda stället jag sett som har semlor i två olika storlekar. En liten och en stor, riktigt bra. Ska då köpa en liten till mig själv och en stor till Jimmie. Den lilla kommer räcka gott och väl till mig, får bara hoppas att de inte tar slut när jag kommit fram. Ska ringa och boka klipptid i morgon efter att jag varit på arbetsförmedlingen, ska nog även ta mig en promenad till solariet och sola.

Blev ingen fransk manikyr för min del, valde att måla naglarna i rosa. Är lite roligt med färg, men kommer förmodligen tröttna på det i veckan. Får se, får se.

I bland tycker jag extra mycket om mina katter, häromkvällen försökte jag få Missan att komma till mig när jag satt i soffan. Hon kom fram till mig, sen försökte jag få henne att hoppa upp i soffan. Tog en liten stund men sedan hoppade hon upp och låg bredvid en bra stund medan jag kliade henne. De som haft "nöjet" att möta Missan skulle nog inte tro det om henne. Hon är nämligen tämligen aggressiv mot människor men även hon har sina fina stunder och det oftast med mig. Men det jag gillar hos katterna är att de oftast inte gör som man säger, är lite som i Släkten är värst. Robert DeNiro pratar om att man ska förtjäna kattens respekt. Har för mig att det är något liknande. Nu har jag ingenting emot hundar, älskar djur! Men jag har aldrig haft hund, kanske därför jag favoriserar katter. Båda är speciella på sina vis. Jag försöker intala mig själv att katten i bland skulle förstå vad jag säger, men men.
Skulle jag ha hund vill jag ha en dobermann. De ser så stilrena ut, har nog alltid gillat dem.
Nu kanske jag spann i väg.. i väg på okänt vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback