Olagligt

Det måste definitivt vara olagligt att vara vaken vid den här tidpunkten på en söndag. Är så otroligt jobbigt att stiga upp och veta att det är söndag och att klockan är halv sex.. Nu är jag förvisso vaken och då är det längre inte ett problem. Väl vaken är det finemang =) Kan se det som en liten tröst i alla fall.

Har precis gjort en dubbelmacka att ta med mig till jobbet, la ner en kiwi i påsen också. Ska strax resa mig upp från soffan och göra mig i ordning. Har kollat upp att det går tåg från Alvik till T-centralen. Ska åka buss hem till Eskilstuna, annars hade jag behövt åka en rätt krånglig rutt. Först pendeltåg från centralen till Södertälje hamn, sedan därifrån till Södertälje Syd och sen vanligt tåg hem till Eskilstuna. Kollade upp busstrafiken och då gick det en buss direkt hem, givetvis tar man det som är minst krångligt. Bussen skule dessutom komma fram lite mer passande också i och med att jag börjar arbeta klockan 10.00. Nej, nu är det dags att sätta fart här!

Kommentarer
Postat av: Josef

Och vad exakt jobbar du med då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback