Slap in the face

Läste ut boken imorse, lite av en besvikelse måste jag säga. Inte alls lika bra som jag hade förväntat mig, jag föredrar nog de böcker som är aningen mastigare i innehållet. Den här boken slukade jag alltför lätt. Var spännande vissa stunder och jag hade svårt att förmå mig själv att sova i natt. Satt en bra stund men sedan insåg jag att det var dags för sängen. Fortsatte läsa efter jag hade ätit frukost i morse och vips var den slut. Har försökt söka lite jobb, men det finns inte alltför mycket att söka tyvärr. De flesta kräver B-körkort, truckkört och erfarenhet. Det är svårt att få erfarenhet om det inte är någon som ger en chansen trots bristen på erfarenhet. Vill att det ska bli april och att det ska börja rulla på hos H&M, de på PP räknar med att det ska börja komma igång ordentligt tills dess.

Sitter och lyssnar på
Studio 107.5 på nätradion. Är lite svag för disco och 80-tals musik måste jag säga. Finns väldigt många sköna låtar från tiden och en dag som denna kan man få njuta av något lite härligt. Tänkte nog plocka fram ännu en bok ur min bokhylla och sluka den också. Förhoppningsvis är den mer innehållsrik och fångar mig. Men vad ska jag välja? Fick så många böcker i julklapp att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja. Ska nog ta och fundera en stund, tänk så jobbigt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey Mia, skanar dig min lilla schimpans! saknar dina tokigheter... :( laste att du hade blivit besviken over en bok, da ska jag rekommendera en eller 2 till dig, "A million little pieces" tror jag den heter, av James Frey. Vissa delar av den lar du vilja skippa, kanner dina nerver, men hela roda traden om hur han tar sig igenom rehab, och uppfoljaren av honom bor du ocksa lasa... jag grat som tusan till dem! Sa fort jag fixat eget ar du mer an valkommen att halsa pa:)

2007-02-27 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback