Soon, nightlife

Ska snart i väg till jobbet, börjar klockan 13 i dag. Är helt färdig nu, ska bara klä på mig och sådär. Åt precis lite risotto och har smörgåsar och en yoghurt med mig till jobbet. Smarrigt!
Var väldigt skönt att inte stiga upp så tidigt i dag, klev upp ungefär tjugo i tio. Har även tränat nu på morgonen, har måttligt med träningsvärk fast det ska väl inte vara några problem på arbetet. Bara att bita i hop i så fall.
Nej, nu börjar det bli dags att bege sig. Uppdaterar förmodligen efter 22 i kväll då jag kommit hem.

Kommentarer
Postat av: PP-Björnen

Haha. :)
Hemma nu, när jag slog på datorn o började
slösurfa lite så kom jag på att jag kunde
kika in din blogg. Men du talade med OSANNING !!!

Du sa att du skrev "typ" varannan dag, jag
kan konstatera här att du är en riktig
blogg-(miss)brukare ? :)

God lycka med håret imorgon. CIAO!

2007-02-28 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback