Weekend

I går morse var vattnet lite bättre, lite varmare ska jag väl säga. Tur var väl det, annars hade jag varit mäkta frusen efteråt. Var ganska trevligt att komma till jobbet ändå, hade en väldigt bra dag. Sprang runt på call-offen med en vanlig och lättskött vagn. Var väldigt verksam dessutom, med det är då det känns som bäst. Gillar effektivitet eftersom jag inte ser någon anledning att vara långsam och slö. Dagen går mycket fortare om man ser till och hålla sig sysselsatt.

Tog tåget vid sjutiden och var tidig som vanligt. Jag har börjat bli punktlig, vilket absolut inte är en dålig sak. Snarare någonting alldeles fantastiskt, jag har väl aldrig direkt varit berömd för att kunna hålla tider. Jimmie kom och mötte mig på stationen fastän han är sjuk. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och försöker ta det lugnt. Vi ska nog bara vila i dag, jag hade med mig färdiglagad mat i går när jag kom, därför blir vi mäta även idag ;) Blir väl Melodifestivalen i kväll, jag hoppas fortfarande på att det ska komma någon riktigt bra låt som är värdig vinnare. Jag antar att man inte ska hoppas på för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback