Arrived

Jaha, då kom jag fram säkert ändå fastän väskan vägde bly. Var tvungen att ställa ner den vid ett flertal tillfällen under promenaden upp till Jimmies lägenhet. Nu sitter jag bara i soffan med hans laptop i min famn och skriver medan jag tittar/lyssnar på Grey's Anatomy. Jag lyckades snabbt och enkelt installera internet här också. Jimmie hade varit snäll och åkt till Liljeholmen tror jag det var, för att hämta hela paketet. Är smart att göra på det viset, då slipper man vänta på att det ska komma med posten.

Tar lite längre tid för mig att skriva på hans laptop, är så ovan med det. Antar att det tar ett tag innan man lär sig att bemästra det. Förhoppningsvis inte alltför lång tid.

Börja frysa en aning nu, är så kallt i hans lägenhet. Iförsig har jag inte bunkrat på mig en massa kläder för tillfället. Tänkte göra det efter att jag duschat, då är man ren och fin och kan värma upp sig rejält. Blir en dusch strax då, när min favoritserie är slut. Så underbart bra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback