Blank

Igår orkade jag gå på stan ett tag iallafall, det är framsteg. Kroppen börjar fungera normalt, bara halsen och rösten som är lite sisådär. Jag och Jimmie fyndade lite på MQ för killen i kassan slog nog in lite fel. Men blev en klänning till mig iallafall, provade en massa men inget som passade bra. Provade massa jeans på JC också, men fortfarande ingenting som passade. Bara att gilla läget.

Blev en morgonpromenad igår också, var jättefint vid vattnet. Blir en promenad om någon timme också, dock vet jag inte var promenaden kommer att äga rum. Kan vara ganska skönt att röra på sig en aning.
Åker hem senare idag också, men åker tillbaka på onsdag kväll eftersom jag ska på intervju på torsdag förmiddag. Var meningen att vi skulle åka till Lilla Cider i slutet av veckan, men det blir inte av tyvärr.

Nej, nu börjar jag hosta ihjäl mig här. Får ställa ifrån mig datorn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback