Icke

Blev inget arbete för fröken Åkerblom idag tyvärr. Finns både fördelar och nackdelar med det. Fördel, fick sova ut nu när jag var så trött av någon suspekt anledning. Nackdel, inte tjäna pengar.
Eller ja, var fel av mig att använda plural sådär i början när jag ändå inte fick ihop något i plural. Oj, nu blev det en konstig mening med upprepningar.

Ska väl snart ta och fixa mig iordning en aning och bege mig iväg. Tänkte köpa lite skönhetsprodukter nämligen, behöver lite nagelbandsolja och eventuellt något nagellack. Sen har jag lovat min lovely boyfriend att köpa en ansiktstvätt till honom. Om jag har turen att finna det, ska jag även inhandla vaxet som han använder som inte finns någonstans. Egentligen väldigt idiotiskt att det inte finns i så många butiker med tanke på att det är väldigt bra, men jag antar att det är en smaksak.

Jag är ytterst sugen på att gå och se Dödsdansen på Dramaten måste jag säga, funderar på att köpa biljetter om det inte är slutsålt.
http://www.dramaten.se/default.asp?id=12375
Verkar finnas biljetter kvar iallafall, vill dock inte gå när det är premiär. Får tala lite med Jimmie innan jag bokar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback