Ill

Idag mår fröken Åkerblom inte bra. Började bli värre igår efter att jag hade varit på arbetsintervju ute i Skärholmen. Rätt nöjd med min egen prestation under intervjun, de skulle höra av sig om ca 2 veckor. Hon berättade att hon hade fått över 300 ansökningar och skulle ta in ungefär tolv stycken på intervju. Om inte annat får man vara nöjd att man åtminstone blev en av tolv =) Igår kväll var jag definitivt inte frisk, när jag och Jimmie åkte till K-rauta kände jag att huvudet vibrerade inuti. Eller ja, det kändes på det viset iallafall. Jimmie var gullig nog att värma mjölk med honung innan det var läggdags och inatt när jag måde som värst hämtade han vatten och en Ipren. Helt förstörd inatt hursomhelst. Nu mår jag väl aningen bättre men känner att huvudvärken och trycket börjar krypa sig på mig igen, bäst att ta sig en liten Ipren.

Om man kanske skulle ta och söka lite jobb nu, iallafall se om det finns några att söka. Är inte lätt alla gånger då de kräver att man ska ha tidigare erfarenhet och körkort. Får väl börja ta tag i det senaste iallafall. Första steget är väl att man ska införskaffa en bok =)

Jag hoppas att jag mår bättre till på lördag, Jimmie ville att vi skulle gå på hockey.. Eller han föreslog det och jag tycker att det låter som en utmärkt idé. Är Modo mot Djurgården. Var kul sist vi var och tittade. Sen hade jag hoppats kunna titta lite på kläder. Idag får man ju lite ökning i sin kassa, jobbade en vecka förra månaden på H&M =) Skulle vilja ha ett par nya jeans och en tröja eller två.

Nej, nu ska jag kika jobb och samtidigt lyssna på Tv:n. Kommer Smallville om en liten stund på TV6. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback