Inbrottstjuv?

Egentligen inte, men nästan. Efter Jimmies och min promenad, som för övrigt var väldigt härlig, skulle vi till Ikea och inspektera luckor till hans diskmaskin. När vi kommer till hans bil inser han att han inte har någon nyckel på sig och dessvärre inte jag heller.
Det tråkiga är att hans dörr är en såndär elak sak som låser sig själv när man stänger den. Hursomhelst, låssmeden skulle ta 1000kr för att se till att vi kom in i lägenheten. Verkade onödigt dyrt, efter en massa pillande på dörren och dylikt kom vi på idén att jag skulle testa att få in handen genom brevinkastet.
Behöver inte säga mer än att jag fick in armen och vi kunde åka iväg till Ikea. Tror jag fick några plus poäng hos Jimmie, eventuellt en massage? *blink blink*

Herrn ska i veckan ordna en ny dörr och ett nytt lås, kan vara nyttigt. =)

Köpt iallafall ett par ljus på Ikea, sen inget mer.

Jag måste erkänna att det var riktigt skönt att vara ute och gå på det där promenadstråket. Blir nog flera sådana, fast väldigt tidigt på morgonen.


Hoppas att PP ringer imorrn bitti och vill att jag ska arbeta ute på H&M. Annars ska jag tillbringa dagen med att gå ner en snabbis på stan eller åka till Tuna Park. Sedan ägna tid åt att studera, matematik för att vara exakt. Nu ska jag måla naglarna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback