Pärlemor

Har återvänt nu, inhandlade det jag nämnde i tidigare inlägg. Tror jag iallfall, orkar inte kika. Men köpte ett sött pärlemorfärgat nagellack, har målat på ett lager. Blev väl lite väl ljust, borde kanske ha satsat på något som syns en aning mer. Får kanske måla på fler lager för önskad effekt antar jag. Köpte nagelbandsolja också, men på baksidan rekommenderar de att man ska använda den innan läggdags. Får prova den senare =)

Börjar sakna klockan på min vänstra handled, den har dött. Varit död i ungefär en månad nu antar jag, borde se till att laga den. Måste komma ihåg att ta med mig den på onsdag, kan lämna in den i Alvik när jag ska iväg på intervjun på torsdag. *mental note: remember watch on Wednesday*

Ska titta på hockey på onsdag också, Jimmie åker hit för han vill se sitt gamla lag möta Linden. Han hade någon gammal kedjekamrat som är med och spelar den här gången. Kommer säkert bli kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback