Such a long time ago

Var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg. Hade tänkte att byta bloggställe så att säga, men hittade inget bättre. Hade velat haft en blogg där man kan ha lösenord på vissa blogginlägg då det inte går att göra här. Men icke, då får man väl köra på här tills de kanske bestämmer sig för att styra upp just det :)

Har varit på städhumör sedan igår kväll då jag rensade mina lådor. Finns inget mer att städa nu och jag blir fruktansvärt rastlös av att inte kunna städa. Mor tittade aningen suspekt på mig tidigare då jag frågade om jag fick städa ut ett skåp i köket.
Imorgon ska jag iallafall följa med mamma till optikern och fixa linser åt henne. Ska även sätta in lite pengar på banken när vi ändå är på den delen av stan. Tänkte även kika och se om det finns någon tröja eller ett par byxor som passar. Sedan bär det av till Stockholm, underbara Jimmie har skaffat bredband. Eller han ska åka och hämta boxen och allt som behövs. Får se om jag lyckas installera det medan herrn är på Joe Laberos show med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback