Done

Har dammsugit nu, nte min favorit direkt. Väntar mest på att Jimmie ska komma hem från sitt kundbesök som började halv sex. Ingen idé att städa mer innan han plockat undan sina verktyg allt sådant som jag inte vill placera någonstans.
Har korta av gardinerna också, fick improvisera en aning. Får vara på det här viset tillfälligt.

Pratade med en av cheferna på PP för ett tag sedan, ska jobba på söndag. Men inte på H&M, utan på Scanlog och inventera vitvaror och liknande. Kul med lite ombyte =) Närmare för mig till jobbet, bara att cykla ut dit genom Vilsta industriområde. Blir 8-17, härligt =)

Tycker det är så trist att min mottagning är så usel när jag är här. Det står att jag har full mottagning men ändå hackar det och det går helt enkelt inte att föra ett normalt samtal över telefon. Trist. Mycket.

Fick taxfree-tidningen i går också, eller ja, vi fick varsin. Vi gick igenom den i går kväll och bestämde oss vad vi skulle beställa till hemresan =) Nej, nu ska jag nog dricka en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback