Fast

I helgen när Jimmies morföräldrar var på besök här i Stockholm satt de båda med korsord titt som tätt. I bland hjälpte jag och Jimmie till. I går när vi var inne på ICA och handlade blev jag sugen på att själv lösa lite korsord. Därav att vi köpte två tidningar som är fulla med korsord. Har suttit en stor del av dagen och löst dem, riktigt skoj! =)

Åkte hit i går efter jobbet, fast nu visar det sig att jag ska jobba tisdag-fredag. Jag har ju valmöjlighet, men i och med att jag inte fått arbeta alltför mycket den här månaden kände jag att jag bör tacka ja till denna möjlighet. Jimmie kommer ändå åka upp till Sidensjö och Piteå på onsdag förmiddag. Vi kommer inte synas förrän nästa torsdag eftersom vi ska till Grekland på fredagen =)
Har tvättat i dag också, så duktig jag är.

Gick bra att jobba på Scanlog i går, inventerade en massa saker. Smart nog hade jag glömt handskarna hemma, kände av dammet på händerna men inte lika mycket som jag trodde. Tur det i för sig.
I veckan blir det i alla fall jobb ute på H&M, måste vara ute i god tid nu i och med att jag ska cykla dit ut. Förhoppningsvis regnar det inte, så fruktansvärt svårt att cykla med paraply den sista biten.
Nej, nu ska jag bege mig från datorn!

Kommentarer
Postat av: Adeline

Oh! Jag sökte på "Scanlog Vilsta" på google och hittade din blogg! ;)

Måste man ta med sig egan handskar till Scanlog? Jag ska inventera där på lördag och söndag...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback