Greece

Snart är det dags att bege sig! Jag har packat helt klart, Jimmie åkte en sväng förbi kontoret nu för att hämta en resväska och läsa massa mail.
Öppnade presenter i morse, men det var lite fel storlek på dem. Svårt det där med att hitta rätt storlek och även om man tar den minsta är det inte säkert att det passar alltid. Oftast, men inte alltid.

Har lite småsaker som måste inhandlas innan vi åker, åker till Bromma Center och till Vällingby för att ordna det. Borde gå relativt kvickt, har som mål att lämna lägenheten kl 13 och vara ute på Arlanda runt 14.
Känner mig lite seg och trött nu, men jag antar att jag också piggnar till sen.
Nej, om man skulle ner till tvättstugan och ta upp den torra tvätten och hänga in två pikétröjor i torkskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback